فروردین ۷, ۱۳۹۶ کد خبر : 621 اقتصادی پربیننده ترین ها خبر خبرهای مهم عناوین کل اخبار گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
با اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز 96؛

گیلانی ها تا کنون بیش از ۸۰۰ مورد شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کردند

جاهد خبر – رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از دریافت بیش از ۸۰۰ شکایت و گزارش مردمی توسط سامانه ۱۲۴ خبر داد.

محمد درویش کردار با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶ و نظارت بر بازار عرضه کالا و خدمات طی اسفند و فروردین، گفت: از ابتدای اسفند به عنوان زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۳ هزار مورد از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالا و خدمات مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی با بیان تشکیل یک هزار و ۵۰۰ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال خاطر نشان کرد: پرونده های متشکله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده اند.

رئیس  اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از دریافت ۸۴۰ مورد گزارش و شکایت مردمی از طریق سامانه ۱۲۴خبر داد و افزود: با پیگیری بازرسان این سازمان و کارشناسان اصناف، ۴۰۴ مورد از این گزارش ها منجر به تشخیص نهایی و تشکیل پرونده تخلفاتی گردید.

درویش کردار بیشترین میزان تخلفات را به ترتیب در بخش های عرضه کیف و کفش و پوشاک، خدمات عمومی مانند قالیشویی و خشکشویی ها، عرضه غلات نظیر نان، برنج و ماکارونی، اماکن تفریحی و واحدهای اقامتی عنوان کرد و افزود: کمترین میزان تخلفات نیز در حوزه حمل و نقل بین شهری و آژانس های مسافرتی (پایانه ها و هواپیمایی)، عرضه و فروش خرما، لاستیک خودرو، رب گوجه فرنگی و چای بوده است.

وی از همکاری ۱۴۶ ناظر فعال افتخاری در این مدت برای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶ در گیلان خبر داد.

گفتنی است طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶ همزمان با سراسر کشور، تا پایان فرودین ماه در گیلان ادامه دارد./

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر