تیر ۱۴, ۱۳۹۶ کد خبر : 2223 پربیننده ترین ها خبر خبرهای مهم عناوین کل اخبار فرهنگی گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی

شفقی : طیف و جناح بندی سیاسی در امر مهم غدیر معنا و مفهومی ندارد

جاهدخبر – فرماندار رشت در دیدار با رئیس موسسه غدیر شناسی کشور گفت : در امر مهم غدیر هیچگونه طیف و جناح بندی سیاسی معنی ندارد .

سیروس شفقی در دیدار با حضرت آیت الله شاه آبادی، رئیس موسسه غدیر شناسی کشور ضمن خیرمقدم با اشاره به شناخت نسبی خود با خاندان بزرگ شاه آبادی گفت: بنده در طول انقلاب ارادتی دیرینه به این خاندان دارم.
وی افزود: انتخاب استان گیلان جهت برگزاری دوره های غدیر شناسی موجب افتخار است که این استان دارای دانشمندان و علمای بزرگ مانند ایت الله بهجت، آیت الله قربانی، آیت الله رودباری و پروفسور سمیعی و دیگر بزرگان است.
فرماندار رشت بیان داشت: قبل از انقلاب مسئولیت کتابخانه مسجد جامع تالش را داشته  و با کتاب و فرهنگ و اندیشه اسلامی و دینی انس نزدیک دارد.
وی افزود: علمای دینی به شبهات جوانان پاسخ دهند تا دشمنان اسلام و اهل بیت نتوانند از پاکی و پرسشگری آنان سو استفاده کنند.
شفقی درادامه تصریح کرد: در زمان تصدی فرمانداری خود درشهرستان آستارا به روستاهای سنی نشین این شهرستان خدمات شایسته و درخور شان  دولت تدبیر و امید ارائه شد و در ایجاد وحدت ، تلاش گردید.
آیت الله شاه آبادی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ وحدت شیعه و سنی در برگزاری این کلاسها اذعان داشت : در امر مهم غدیر هیچگونه طیف و جناح بندی سیاسی معنی ندارد و از همه جریانات درخواست همکاری و کمک گردیده است.
وی افزود: غدیر و امیرالمومنین(ع) پرچم دار وحدت است و هیچکس نباید با اسم امیرالمومنین(ع) شیعه و سنی و اصولگرا و اصلاح طلب راه بیندازد که با آرمان بزرگ آن حضرت فاصله دارد.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر