اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ کد خبر : 96034 اقتصادی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
نماینده ولی فقیه در گیلان:

امروز هنر مردان سیاست و اقتصاد تثبیت قیمت هاست

امروز هنر مردان سیاست و اقتصاد تثبیت قیمت هاست

نماینده ولی فقیه در گیلان، از مسئولان و متولیان امر خواست تلاش کنند تا جلوی لجام گسیختگی قیمت ها را بگیرند و گفت: مردم نسبت به گرانی ها حساسیت دارند و برایشان پذیرفتنی نیست لذا هنر مردان سیاست و اقتصاد تثبیت قیمت هاست.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در خیابان منتهی به میدان مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن عید فطر پس از یک ماه روزه داری، اظهار کرد: از خدای متعال می خواهیم که نماز و روزه های همه ما را مقبول درگاه خودش قرار دهد.

وی یک ماه روزه داری و تطهیر و تهذیب نفس را توفیق الهی دانست و افزود: باید خدا را شکر کنیم که به ما توفیق داد ماه رمضان امسال را درک کنیم، زیرا رمضان ماه پر عظمتی است.
امام جمعه رشت، دعاها و قرائت های قرآن و لیالی قدر را از نعمت های الهی دانست و تصریح کرد: قرائت هر یک آیه قرآن در ماه رمضان ثواب ختم قرآن را دارد و لذا امیدوارم توفیق حفظ برکات این ماه را نیز داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه دوم رعایت تقوا در آشکار و پنهان را شرط عزیز شدن در پیشگاه خدا دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال روی کار آمدن دولت جدید شاهد پیشرفت های خوب و فراوانی بودیم و رهبر انقلاب به این تلاش دولتمردان گواهی دادند، اما تقاضای مردم از دولتمردان این است که این پیشرفت ها را سر سفره خود ببینند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان مهار تورم، اضافه کرد: همه مسئولان تلاش کنند تا قیمت ها را تثبیت کنند، زیرا لجام گسیختگی در برخی از اقلام مورد توجه زندگی، مردم را آزار می دهد.
آیت الله فلاحتی از مسئولان و متولیان امر خواست تلاش کنند تا جلوی لجام گسیختگی قیمت ها را بگیرند و گفت: مردم نسبت به گرانی ها حساسیت دارند و برایشان پذیرفتنی نیست لذا امروز هنر مردان سیاست و اقتصاد تثبیت قیمت هاست.
وی همچنین بر وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری ها تاکید کرد و متذکر شد: چند ماهی است که دشمن تلاش می کند این ناهنجاری را بر جامعه ما تحمیل کند، اما مردم نمی پذیرند؛ لذا همه باید برای از بین رفتن این پدیده شوم تلاش کنند.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر