شهریور ۳۰, ۱۴۰۲ کد خبر : 100994 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد؛

اجرای ۷۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در رشت

اجرای ۷۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در رشت

فرمانده سپاه رشت از اجرای ۷۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۴ مسکن محرومین در رشت تحویل داده می‌شود.

محمد نیک فطرت، اظهار کرد: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف کم نظیر است.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از توفیقات و دستاوردهای دفاع مقدس، افزود؛ انقلاب نوپای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرد که باید از این دستاوردها بهره گرفت.

فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه احیای پیاده روی اربعین یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: شکوفایی استعدادها در بخش‌های مختلف یکی از دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس است.

نیک فطرت به تشریح بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: دفاع مقدس دفاع مردمی بوده و با پشتوانه مردم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف جامعه، امنیت آفرینی، تقویت روحیه ایمان و تقویت جبهه مقاومت بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه دین استوار است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین اقشار مختلف بویژه جوانان نهادینه شود.

نیک فطرت با اشاره به غرق شدگی بخش عظیمی از جوانان و نوجوانان در فضای مجازی، اضافه کرد: برای جوانان رها شده در فضای مجازی باید برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به محورهای اصلی برنامه‌های سپاه رشت در هفته دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های بصیرتی با پیوست جهاد تبیین، رسانه و فضای مجازی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و برنامه گروه‌های جهادی محورهای هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه رشت از برگزاری ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این تعداد برنامه‌ها با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج در رشت اجرا می‌شود.

نیک فطرت از برگزاری همایش بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب خبر داد و اضافه کرد: ۱۲ پایگاه مقاومت و ۴ مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

وی از برپایی میز خدمت در رشت خبر داد و افزود: برپایی میز خدمت راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم در محلات است.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر