مهر ۷, ۱۴۰۲ کد خبر : 101255 اجتماعی تصاویر خبری خبرهای مهم نسخه چاپی نسخه چاپی

تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس در گیلان

تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس در گیلان

در مراسمی از ۷۱ پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گیلان در رشت قدردانی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بر لزوم بازخوانی و بهره گیری از حماسه‌های ۸ سال مقاومت ملی ایران مقابل حزب بعث عراق تاکید کرد و افزود : دفاع مقدس گنجینه‌ی بی بدیلی ست که رشادت و اخلاص فرزندان ملتی رشید را برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی تجلی بخشید و به الگویی کارآمد برای تمامی آزادیخواهان و کمالجویان تبدیل شد.

سردار محمد عبدالله پور یکی از راهکار‌های مناسب برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه را بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس و الگوپذیری از سیره‌ی شهدای دانست و افزود : با وحدت ، و تقویت روحیه‌ی جوانمردی و ایثارمی توان نقشه‌های شوم و استکبار جهانی را خنثی کرد.

سردار هامون محمدی ، از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس گیلان نیز در این مراسم با بیان خاطراتی درس آموز از حماسه‌های دفاع مقدس اخلاص ، تعهد و پایبندی به اخلاق و معنویت را زمینه ساز خلق حماسه‌هایی بی بدیل و شگفتی ساز در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

مجید جوینده ، مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قدس گیلان نیز هدف از برپایی این مراسم را تبادل تجربیات و آموخته‌های سازنده برای الگو سازی در جامعه‌ی جوان امروز دانست و گفت : دفاع مقدس به رغم سختی‌ها و محدودیت‌ها، سرشار از عشق به ارزش‌ها بود که دستاورد‌های ارزشمندی برای جوانان این سرزمین به همراه دارد.

گفتنی است در این مراسم بیش از ۲۵۰ پیشکسوت جهاد و شهادت گیلان به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند از جانباز پیشکسوت بسیجی مجتبی وهابی ،حسین افضل، هوشنگ امیری ،محمد اخوان و ملک نجفی قدر دانی شد.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر