آذر ۲۷, ۱۴۰۲ کد خبر : 103587 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
سخنگوی اورژانس گیلان خبر داد:

انجام بیش از یکصد هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان از ابتدای سال‌جاری

انجام بیش از یکصد هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان از ابتدای سال‌جاری

اورژانس گیلان از ابتدای سال تاکنون تمام سعی و تلاش خود را در راستای کمک به بیماران و مصدومین به کار گرفته و ۱۰۸۰۴۹ ماموریت را انجام داده، که از این تعداد ۲۵۷۰۹ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۲۳۴۰ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی می‌باشد.

مسعود جوبنه – سخنگوی اورژانس گیلان گفت: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان در راستای وظایف ذاتی خود که ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به موقع و مناسب به بیماران و مصدومین بوده به صورت ۲۴ساعته در تمام روزهای سال در حال فعالیت می‌باشد.

سخنگوی اورژانس گیلان ادامه داد: همچنین از دیگر وظایف مهم اورژانس پیش بیمارستانی، مدیریت بحران‌های متصور در سطح استان و کشور و کمک به کاهش خطر بلایا بوده و در هر ۴ مرحله‌ی چرخه مدیریت حوادث و بلایا از جمله پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری، آمادگی، مقابله و بازتوانی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: اورژانس گیلان از ابتدای سال تاکنون تمام سعی و تلاش خود را در راستای کمک به بیماران و مصدومین به کار گرفته و ۱۰۸۰۴۹ ماموریت را انجام داده، که از این تعداد ۲۵۷۰۹ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۲۳۴۰ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی می‌باشد.

سخنگوی اورژانس گیلان در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز گفت: اطمینان داشته باشید که اورژانس گیلان تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به موقع و مناسب به کار خواهد گرفت.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر