بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ کد خبر : 104905 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

برگزاری آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان

برگزاری آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۶۸ پروژه آماده بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت تجمیعی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران؛ با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان سیاهکل، ۶۸ پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بیش از ۱ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها به بهره‌برداری رسید.

مازیار غلامپور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری این استان اظهار داشت: آبرسانی و تأمین آب شرب ۹۳ روستا در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی از اهم این پروژه ها می باشد .

وی همچنین تصریح کرد:  با بهره برداری از این پروژه ها ۳۸ هزار نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار خواهند شد.

غلامپور در ادامه افزود: عملیات اجرایی مخزن ۲۰۰ متر مکعبی گرماور و پیشکلیجان؛ ایجاد ایستگاه پمپاژ توتکی مهربن و سوتکوابر؛ تامین آب آشامیدنی ۱۱ روستای سیاهکل؛ بهسازی ۸ دهنه چشمه شامل روستاهای گیلاکش، چوچل، تکام، اروشکی، توتکی و مهربن؛ اجرای پروژه استاندارد سازی ۲۳۰ فقره انشعاب آب جلیسه‌ احجام عملیاتی پروژه های افتتاحی شهرستان سیاهکل می باشد.

وی همچنین یادآور شد: اعتبار اجرای پروژه های مربوط به شهرستان سیاهکل، از محل طرح محرومیت زدایی و صندوق توسعه ملی به میزان ۴۲۴ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال تامین شده است.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر