مرداد ۶, ۱۴۰۳ کد خبر : 108373 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
باحضور نمایندگان استانداری و سازمان بازرسی گیلان:

بازدید از امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان

بازدید از امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بهمراه حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و هیئت همراه از امور دیسپاچینگ و فوریت های برق بازدید کردند.

این بازدید بمنظور بررسی و تشریح وضعیت مصرف در برق استان گیلان انجام شد و طی آن مسعود صادقی آخرین وضعیت شبکه های توزیع برق گیلان و چگونگی وضعیت مصرف برق را مورد تشریح قرار داد.

همچنین طی این بازدید مدیرعامل توزیع برق گیلان به ارائه مجموعه اقدامات این شرکت در راستای مدیریت بار مصرف برق در تابستان پرداخت.

گفتنی است طی این بازدید مسعود صادقی خمامی بر عملکرد کم نظیر و تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت از جمله: عدم اعمال خاموشی نوبتی، برکناری قریب به ۵۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار، نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و راه اندازی تعداد ۲۰ فیدر فشار متوسط اجرا شده و یا در دست تکمیل در ۴ماهه ابتدای سال جاری تاکید کرد.

حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز ضمن تاکید بر نقش حیاتی و بی بدیل انرژی برق در زندگی مردم از زحمات کارکنان توزیع برق گیلان در راستای تامین برق پایدار استان در فصل گرم تابستان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

گفتنی است در این بازدید جوادی و ریاضی از سازمان بازرسی کل استان، محجوبی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بهمراه پورحیدری مدیرکل سازمان صمت (صنعت،معدن،تجارت) استان حضور داشتند.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر