شهریور ۲۸, ۱۴۰۳ کد خبر : 109398 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت خبر داد:

تردد رایگان دانش آموزان با اتوبوس های درون شهری رشت همزمان با بازگشایی مدارس

تردد رایگان دانش آموزان با اتوبوس های درون شهری رشت همزمان با بازگشایی مدارس

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت گفت: اتوبوس های درون شهری جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان در روز بازگشایی مدارس به صورت رایگان آماده خدمات رسانی هستند.

محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت در یکصد و یازدهمین جلسه این کمیسیون ضمن گرامیداشت هفته وحدت، با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید از تردد رایگان دانش آموزان با اتوبوس های درون شهری رشت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و تصریح کرد: اتوبوس های درون شهری جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان در روز بازگشایی مدارس به صورت رایگان آماده خدمات رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارتقای زیرساختهای ورزشی شهر رشت و همچنین حفظ و نگهداری اماکن ورزشی موجود تاکید کرد.

در ادامه این جلسه علی خانواده محجوب رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز گزارشی از اقدامات این سازمان در راستای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی ارائه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه «لایحه تامین دو دستگاه اتوبوس جهت مشارکت در اعزام بسیجیان به اردوی راهیان نور» و همچنین «لایحه تامین یک دستگاه اتوبوس جهت اعزام تیم فوتبال پیشکسوتان سپیدرود به آمل» مورد بررسی و موافقت کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت قرار گرفت.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر