شهریور ۱۸, ۱۴۰۳ کد خبر : 109196 اجتماعی تصاویر خبری خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی

پذیرش دانشجو در مرکز عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

پذیرش دانشجو در مرکز عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

رئیس مرکز عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از آغاز ثبت نام دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

سرهنگ محمدرضا روشن با اشاره به آغاز ثبت نام دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی مهر ۱۴۰۳ گفت: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم برای ثبت نام مقطع کاردانی و فارغ التحصیلان همه گرایش‌های کاردانی برای ثبت نام مقطع کارشناسی می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز علمی کاربردی واقع در میدان گیل- ابتدای جاده تهران مراجعه کنند.

رئیس مرکز عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: این مرکز که مربوط به فراجاست و مجری سرفصل‌ها و مقررات آموزشی وزارت علوم بوده و همه دانش آموختگان این مرکز مدرک تحصیلی مصوب و قابل ترجمه از وزارت علوم دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اضافه شدن برخی رشته‌های جدید در این مرکزدانشگاهی گفت: علاوه بر گرایشات مختلف و رشته حقوق برای جوانانی که دغدغه بازار کار و اشتغال نیز دارند، از مهرماه رشته‌های طراحی سایت، حسابداری و مترجمی زبان اضافه خواهد شد.

سرهنگ روشن همچنین اضافه کرد: برای رفاه حال کارمندان و افرادی که قصد اشتغال همزمان با تحصیل دارند، همه کلاس‌ها و آزمون‌ها بعداز ظهر‌ها برنامه ریزی شده و شهریه این مرکز علمی ارزان‌تر از دیگر دانشگاه‌های شهریه پردازاست و شهریه هر ترم بصورت تقسیط نیز قابل پرداخت است.

وی تصریح کرد: متقاضیان در خصوص نحوه ثبت نام می‌توانند سوالات خود را حضوری و یا با با شماره‌های ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ ــ ۰۱۳۲۱۸۲۱۴۳۹ ــ ۰۱۳۲۱۸۲۱۲۷۷ در میان بگذارند.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر