خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ کد خبر : 97992 اجتماعی خبر عناوین کل اخبار گفتگو گیلان نسخه چاپی نسخه چاپی
مدیرکل بیمه سلامت در دیدار با روسای بیمارستانهای استان گیلان :

با همدلی مدیریت و کادر خدوم بیمارستانها می توان خدمات مطلوبتری به بیمه شدگان ارائه کرد

با همدلی مدیریت و کادر خدوم بیمارستانها می توان خدمات مطلوبتری به بیمه شدگان ارائه کرد

دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گیلان در نشست با دکتر مصطفی گل‌شکن – سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر حسن کاوک‌پور – رئیس اداره اقتصاد درمان و روسا و مدیران مالی بیمارستان‌ها و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست ، اظهار داشت ؛ با همدلی مدیریت و کادر خدوم بیمارستانها می توان خدمات مطلوبتری به بیمه شدگان ارائه کرد.

هدف بیمه سلامت ارایه خدمات مطلوب به بیمه شدگان است و در این راستا بیمارستانها در صف اول ارائه خدمت به بیمه شدگان عزیز استان هستند. از زحمات کارکنان خدوم بیمارستانها برای بیمه شدگان بیمه سلامت ، چه در حال حاضر و چه دردوران سخت کرونا ، تشکر و قدردانی می کنم.

عاطف راد افزود : در سابقه کاری خودم به عنوان رئیس بیمارستان در خدمت مردم استان بودم و مشکلات شما عزیزان را درک می کنم ، از طرفی درحال حاضر در بیمه سلامت هستم و محدودیتهای بیمه راهم می دانم وی خاطرنشان کرد ، بیمارستانها برای گذراندن امور به منابع نیاز دارند و از سویی بدون کمک شما عزیزان ارائه خدمت مطلوب به مردم امکان پذیر نخواهد بود که این امر مستلزم همدلی و هم افزایی با شما عزیزان می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت در این نشست یادآور شد وظیفه بیمه سلامت ، رسیدگی اسناد درکمترین زمان و وظیفه شما عزیزان تحویل به موقع و صحیح اسناد است که سازمان بیمه سلامت با توجه به در اختیار داشتن داشبوردهای رصد اسناد بیمارستانها ، سهم پرداخت استانها را مشخص می کند که امیدواریم با بررسی چالشها و موانع بتوانیم با هم افزایی به نتیجه مطلوب برسیم.

عاطف راد عنوان کرد، از جمعیت۲ میلیون و ۵۳۰ هزار نفری استان یک میلیون و ۳۷۴ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند که ۵۵ درصد جمعیت استان را در بر می گیرد. وی گفت: با ۱۸۸۹ موسسه طرف قرارداد هستیم و طی یکسال گذشته ۱ میلیاردو ۲۷۸میلیون تومان به موسسات پرداخت کردیم که سهم دانشگاه حدود ۷۷۰ میلیارد تومان می باشد.

در این نشست دکتر گل شکن سرپرست معاونت توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت ساماندهی و ارائه راهکار برای تسریع روند ارسال پرونده های بیمارستانی به منظور دریافت مطالبات از بیمه ، برکاهش تعدیلات وکسورات و همچنین ارتقاء سطح خدمت رسانی به بیماران تاکید کرد.

لینک کوتاه :

اخبار مرتبط

نظرات

بدون نظر